E deco, deco, sto tako kasnite? :-) Joj, ja sam to trebao da idem jos jebene 2004e, ali GRRRRRRRRRR.... mislim da sam sve vec smorio sa pricom, znaci tetka me izjebala za vizu, onda 2005e i nisam mnogo racunao, a jos manje cu 2006e...

Zato pitanje, ljudi kako sredjujete vizu??? :-(

Ja sam za 2004u ima ceo jebeni plan pravljen mesecima... Bio sam 50 puta u medjuvremenu, a verovatno cu i biti jos 50 puta u medjuvremenu na teritoriji EU, ali nije to-to, ja hocu bas taj trip, interrail, hosteli, eventualno neki park ili gajba...

Kako nabavljate vizu? Buaaaaaaa :-(((

Damyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Cek, ne seri da idesh u Holandiju...oces onda sa mnom i despotom do
tamo...naravno ako idesh vozom...znash za nash plan? inter rail, pa po
celoj evropi...

Dachaz wrote:

> To beshe Antina tura, koju ja ipak stavljam iza Macintosha...
> Jeb'ga, beh se bio navuk'o na to, al' shvatih da to "nije bash tako kako se chini"...
>
> Na leto ccu, verovatno, kod brata u Holandiju.
>
> Bolje da se stripm, pa polako da obidjem sve to (jer postoje realne shanse da se "uvaljujem" narodu po Skandinaviji), nego da ispucam sve nepostojecce pare na to...
> Ah, da, taj plan je bio praccen i poslom koji josh nije efektivno pocheo (iako je pocheo zvanichno, ali...)
>
> --
>
> // Dachaz,                              Need a website?
> [...]

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music