Robert Osswald wrote
Nevezano za ovu raspravu... Recimo, smatras da je Jazz dosadan.
Verovatno ne smatras posto si ti neki shatro progresivac, ali RECIMO.
I onda te u'vati neki fan i pusta ti svoj izbor onog sto bi tebi
trebalo da se dopadne, recimo, nekoliko dana zaredom. Mislis li da ces
posle toga da promenis misljenje? Sumnjam.

Ili mozda jos bolje. Pusta ti narodnjake, u zelji da postanes fan. Da
li to znaci da ces postati?

Ukusi su razliciti i neke ljude neke stvari prosto ne zanimaju, i
prost dodir sa velikom kolicinom toga ne znaci da ce da promene
misljenje. Naravno u redu je upoznati se sa onim sto kritikujes, ali
retko to vodi do promene stava.

NEbitno da li je to Shebalj ili bilo ko drugi.

Hm... Sumnjam u ovo ako te neko zasipa ogromnim kolicinama neke muzike da je neces prihvatiti. Ja sam svoju sestru koja je od mene mladja godinama zasipao metal/rock muzikom i evo je sada gori fanatik od mene.

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music