Jeina, Laza (koga najmanje znam), Danilo i Nemanja... znaci na njih mislim, oni su mi cool ljudi...

Inace Saxofona koliko znam na albumu nece biti...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/17/05, Igor (CHE) Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Pa u ovoj sadasnjoj postavi su svi cool likovi, ali u predhodnim i ne bas...

Mislis otkad je Bane najuren, otad su cool likovi? ]:-)

Mda to se slazem, Laza je bio pomenut  zbog saxofona... Nisam neki fan
njihove muzike, i ne svidja mi se growl (mlitav), i smorili su vishe
sa istim pesmama i obradom  "Sve sada svrsavaju na ruze", ali dobri su
oni muzicari, to stoji, no su se previshe primili na tu ideju i
smorili u nameri da budu "progresivni". Naravno nemam nista protiv
njih, naprotiv, povremeno odem na njihov koncert da "podrzim scenu"
hehe :-)

Yahoo! Model Search - Could you be the next catwalk superstar? Check out the competition now

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music