Ma nije problem dobiti ako imas hotel booking ili g.pismo, ali meni treba na mesec dana. G.pismo ne mogu vise da dobijem, a fore da bookiras neki jeftin hotel/hostel na mesec dana u jednom mestu ne pale... ok je za nedelju dana, ali vec postanu sumnjicavi kada bookiras nesto tako jeftino na tako dugo...

Zbog toga mi trebaju akcije...

Znam foru preko radnih kampova, ali opet moras da budes tamo, tako da ne mozes ici interrailom okolo...

Booking otpada jer je kao sto rekoh samo za nedelju do 2, a ja planiram 3-4 nedelje i to po razlictim zemljama... ok postoji ona fora da bookiras u 2 zemlje na po 10ak dana i otkazes, ali to mi je zadnja solucija...

Postoji fora da uplatis kurs nekog jezika, pa ne odes (posto si platio samo avans, nije mngo para), ali ni to ne znam koliko je provereno...

Ima fore da ti neko preko hospitality cluba posalje g.pismo, ali ni to nije sigurno...

Ja cu verovatno foru preko kampova, pa koliko uspem-uspem, ako ne nadjem drugu soluciju...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/18/05, Igor (CHE) Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> GRRRRRRR... a ostatak ekipe kako nabavlja?
>
> Mislim imam ja 5 kila nekih sema, ali ni jedna nije 100% proverena...

Mda, mislim da za Italiju moze da se dobije turisticka bez vecih
problema, samo su striktni oko dokumenata i zakazivanja sastanka(!) u
ambasadi. A to je valjda shengen, znaci vazi se i za jos negde. Mislim
da turisticku i za ostale zemlje nije _toliki_ uzas dobiti, sem ako si
nezaposlen i ne studirash...

Yahoo! Model Search - Could you be the next catwalk superstar? Check out the competition now

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music