On 11/18/05, Stari Sloven <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> NEbitno da li je to Shebalj ili bilo ko drugi.
>
> Hm... Sumnjam u ovo ako te neko zasipa ogromnim kolicinama neke muzike da je
> neces prihvatiti. Ja sam svoju sestru koja je od mene mladja godinama
> zasipao metal/rock muzikom i evo je sada gori fanatik od mene.

Da, ali to je mladja sestra, a ti si cool stariji burazer, koji ima
cool drustvo, i nisi je terao da slusa nego je ona verovatno
maznjavala od tebe. Ili si je terao, ali je nisi vezivao za stolicu
nego si joj servirao mjuzu. To je druga vrsta uticaja, nije postojao
otpor prema njemu.

Na isti fazon je ortak navukao svoju mladju sestru na hard rock, iako
je pocela od britnice...

AIDS in India: A "lurking bomb." Click and help stop AIDS now.
http://us.click.yahoo.com/VpTY2A/lzNLAA/yQLSAA/rzJolB/TM