Pazi, ako ti neko posalje g.pismo ni jedna zemlja nije problem (osim skandinavije i holandije i irske, oni se eto malo vise zajebani)... a ako meni daju vizu duze nego sto je taj kamp, onda do jaja...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/18/05, Igor (CHE) Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ja cu verovatno foru preko kampova, pa koliko uspem-uspem, ako ne nadjem
> drugu soluciju...

hm, koliko se secam, lik je isao na kamp u portugaliji, gde je bio 2
nedelje, onda se jos 2 nedelje jebavao po port. , spaniji, franc., i
italiji.

Jebiga, nikad ne mozes biti siguran, ali sto da ne dobijes gar. pismo
od hosp. cluba? Spanija i Italija su zemlje koje zive od turizma,
cijenim da je tamo mnogo lakse otici nego negde drugde... A sem toga,
ortakinja je bila pre nekih mesec-2  u Shvediji na 2 nedelje, kaze da
je tur. visu dobila bez problema. E bash cu da je pitam sta je imala
od dokumentacije, jer koliko sam shvatio nije bila na jednom mestu svo
vreme.

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music