On 11/18/05, Igor (CHE) Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Imam ja prepisane bromozepame protiv anksioznosti, a protiv cega si ti imao
> clonazepame i jer mozes da ih nabavis? Mislim ipak je clonozepam NAJ stvar
> od svih tih lekova, jaci je od bilo kog drugog depresanta na recept, a ovim
> sranjima bez recepta da ni ne pricam... Zato ti kazem... Isprobao sam sva
> cuda i jedino od tih lekica clonazepam vrediti raditi :-)))

Ma neka depresija, bilo je to zajedno sa maprotinom, ali posle toga
sam uzimao preko veze :-) Mozda i mogu, ali trebalo bi nekima
odgovoriti na neka pitanja pre toga... A ti neki nisu psihijatar, tako
da je to malo veca gnjavaza...

A za onaj rinasec si verovatno u pravu, mada se nikad nisam bolje
naspavao nego kad sam bio pre'ladjen pa gutao to... Tek sam posle
pogledao sadrzaj (kad sam se zapitao sto stalno spavam). Znaci da sam
uzeo nekoliko, skakao bi' po sobi?

MA sve je to sranje, u poredjenju sa dobrom vutrom!!