Posto me je tetka izlozila, jurim garant kao sto rekoh... jer ipak mi je ta akcija bolja od kampova... ali ako ne nista, onda kamp... U UK imam ljude za vizu, ali u Shengenu ne... u stvari, imam jednu ortakinju u Swe, ali Swe se em mnogo tesko dobija, em ne znam da li bi mi poslala, mada kapiram da bi...

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> E deco, deco, sto tako kasnite? :-) Joj, ja sam to trebao da idem jos jebene 2004e, ali GRRRRRRRRRR.... mislim da sam sve vec smorio sa pricom, znaci tetka me izjebala za vizu, onda 2005e i nisam mnogo racunao, a jos manje cu 2006e...
>
>   Zato pitanje, ljudi kako sredjujete vizu??? :-(

Garantno pismo iz Finske od ortankinje koja ima njijovo drzhavljanstvo...
Samo da kinta ne zasere...

>   Ja sam za 2004u ima ceo jebeni plan pravljen mesecima... Bio sam 50 puta u medjuvremenu, a verovatno cu i biti jos 50 puta u medjuvremenu na teritoriji EU, ali nije to-to, ja hocu bas taj trip, interrail, hosteli, eventualno neki park ili gajba...

Upravo taj rad. Plan smishljen do detalja.

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |