Short term memory da, ali ne i brain damadge ;-) Piseti na erowidu, a i gde 'oces...

Alkohol te teze uvodi u zavisnike? Hehe, jel to ona babina prica? :-) Nemo' da se salis...

Ja ipak redje koristim speed i heroin, nego alkohol (odnosno koristio sam, posto sam prestao sa time), ali SAMO zato sto volim vise alkohol...

Priznajem da nisam adiktivna osoba (ja licno nisam ni imao zelju da radim cesto bilo sta od ovoga), ali video sam kako i kod adiktivnih osoba funkcionise to (ako je neko adiktivan, nista mu heroin ili speed (uzima kao najtezu kateogirju) nece biti manje ili vise adiktivni nego alkohol)...

Ali i dalje tvrdim da kod normalnih osoba je te prica o adiktivnosti glupost, samo ako si vec pr'so sa mozgom i nema sta u zivotu da radis (ili zato sto si bez kesha ili zato sto si sa puno kesha) mozes se navuci...

Tako da uzimanje stimulansa i depresanata, legalnih ili ilegalnih je po meni ok, ako ne spadas u gore navedenu kateogriju iako ja vise volim psychedelics (za koje moras imati cistu svest, odnosno da nemas potencijala za neku psihicku bolest i prvenstveno stabilan licnost, sto je jelte u ovom drustvu vec malo teze postici)...

Damyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Nije tacno da ne unishtava brain cells...veoma unishtava short term
memory, a nakon duze upotrebe unishtava polako i long term memory...
to pishe u svakom naucnom radu o mary jane...cak i na erowidu...
tacno je da alkohol jebe kevu jetri, ali alkohol te teshko uvede u svet
tezish alkohola :)))