To ti pricam. Sad vidis razliku izmedju onoga sto se pusi preko i ovoga sto nama prodaju...

Nego, sto ti se ne svidja White Widow?

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 11/18/05, Igor (CHE) Popovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ma ne bi skakako jer nije efedrin, nego pesudoefedrin, ali bi te puklo u
> glavu sigurno...
>
> Inace je vise volim shit od vutre, ali moze i vutra da prodje (samo
> inostrana, ova domaca gde za 5e dobijes 7-8g je nevidjeno sranje, znaci losa
> semena koja su pritom prskana pesticidima)
>
> Znaci lepo neki skunk, white widow, orange ili bilo koje dobre brandovano

White widow mi se ne dopada. Skunk je uvek ludilo... Jes da ja to ne
konzumiram chesto, ali kad naletim na Miloja ne odbijam, taj nikad ne
nosi sranje sa sobom :-) Inache mi smo ovde imali neke bezvezne vutre
kesetinu povecu, trajala je mesec dana a trosila se svakodnevno (po
4-5 ljudi), i bila je toliko dosadna da mislim da se ono malo sto je
ostalo bacilo...