Pa onako cleen je high kod shita, kod dzice zavisi da li je indica, sativa ili koje seme, znaci nije oanko dirty, jaca je mnooogo (znaci minimalno stavis, tipa 0.2g) i nema onog da te zakuca, nego samo prodje.. pritom i ne smrdi onako (prema tome i prepoznas) i ne pece grlo...

Damyan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
E a koliko je drugaciji trip od inostrane trave ili shita...nikad nisam
probao, a ovo ovde je cesto zaista loshe, mada nisam vec duze vreme...