Jebote ko da sam ti svetinju ispsov'o :)

Igor (CHE) Popovic wrote:
> Damjane, nemoj da si smestan... ajde bolje trazi od Dachaza da ti brise
> ove mailove da ne ostanu na arhivi u Yahoo, blamiras se ;-)

blamiram se...pa jebote nije ti short term memory u dupetu, to ipak
jeste smeshteno negde u mozgu...a cim ti se to ostecuje, ostecuje se i
mozak...

> [...]
> mogu da nabavim u BCu takvu dzicu da najveci alkoholicar nece hteti ni
> pivo, a ni nesto teze da proba do kraja zivota koliko je dobra... Znaci
> sve je to the same shit, radices ono sto ti se radi, nije to magnet da
> te vuce... stvarno smesno zvuci (i sorry na h8u ali morao sam :-P)
> 3. Wrong! Alkohol je taj koji jede i mozak i jetru, a Heroin jeste
> zavisija supstanca, ali ne jede mozak (znaci speed, ex, kox i ostali
> stimulanti da, heroin i ostali opijati ne, naucno dokazano)
>
> Toliko, znaci ne pokusavam ja da branim ilegalne droge, nego da pokazem

Da bash me zanima kako bi izgledali ljudi koji su svakih par dana
konzumirali heroin (shto ne bi ostalo na svakih par dana) u odnosu na
antu, dachaza i ove koji cirkaju svakih par dana u irishu...mora da je
isto sve to...

> [...]
>
>       Pop rock music
> <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Pop+rock+music&w1=Metal&w2=Pop+rock&w3=Pop+rock+music&w4=Metal+music&c=4&s=62&.sig=9--lYoKh2b--OM_pAxnc1w>
>

> Metal music
> <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Metal+music&w1=Metal&w2=Pop+rock&w3=Pop+rock+music&w4=Metal+music&c=4&s=62&.sig=4IXgBPz9hqSVal04EWDKYw>

>        [EMAIL PROTECTED]
>       <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
>
>     *  Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of

AIDS in India: A "lurking bomb." Click and help stop AIDS now.
http://us.click.yahoo.com/VpTY2A/lzNLAA/yQLSAA/rzJolB/TM