Necu da rizikujem... imam sigurne kombinacije poput kampova, booking hostela, kurseva ili nekog ko moze da mi posalje g.pismo iz Nemacke, Austrije, Grcke ili neke tako lakse shengen zemlje za dobiti...

A ako me odbiju "Aj cao zdravo" za dobijanje bilo koje shengen vize dok imam taj pasos + nemogucnost trazenja druge shengen vize u periodu 3 ili 6 meseci... znaci mnooogo zajebano ako te odbiju... Zbog toga nikad ne rizikujem... Jednom su me odbili za USA, ostalo sam sve dobio, tako da uvek pazim sta radim... Bolje mi je da sacekam par godina dok ne upoznam nekog ko moze da mi posalje g.pismo, a u mejdu vremenu idem na foru radnog rakpa, nego da pokusam kod zemalja koje spadaju pod najzajebanije (Svedska, Norveska, Island, Holandija)... tacnije Holandija i nije tako zajebana kada ides preko booking hotela... ali Svedska + garantno pismo koje nije od rodbine = mnogo zajebanih slucajeva sam cuo

Zakljucak: Leto 2006, kamp u Nemackoj, a dalje sta bude-bude...

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Posto me je tetka izlozila, jurim garant kao sto rekoh... jer ipak mi je ta akcija bolja od kampova... ali ako ne nista, onda kamp... U UK imam ljude za vizu, ali u Shengenu ne... u stvari, imam jednu ortakinju u Swe, ali Swe se em mnogo tesko dobija, em ne znam da li bi mi poslala, mada kapiram da bi...

Pa probaj! Nikad ne znash da li bi te odbili ako ne probash...

BTW Imam ja brata u UK i sestru u Shpaniji koji both imaju
drzhavljanstvo. Al' sumnjam da bi prosechnom finskom panduru mnogo
znachila moja shpanska shengen viza dok mu se razlivam po plochiku od
rakije... Ono kao "Shta si, u tranzitu prema La Korunji?" };-)

> E deco, deco, sto tako kasnite? :-) Joj, ja sam to trebao da idem jos jebene 2004e, ali GRRRRRRRRRR.... mislim da sam sve vec smorio sa pricom, znaci tetka me izjebala za vizu, onda 2005e i nisam mnogo racunao, a jos manje cu 2006e...

> Garantno pismo iz Finske od ortankinje koja ima njijovo drzhavljanstvo...
> Samo da kinta ne zasere...

> Upravo taj rad. Plan smishljen do detalja.

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music