Shor term memory loss znaci gubitak pamcenja, odnosni zaboravljanje i gubitak koncentracije na kratko vreme (par dana), long (kao kod ecstsya) na duze (do mesec dana, a moze i vise), a brain damage je ono sto je nepovratno...

Ako vas toliko zanima imate erowid.org ali morate se udubiti jer je komplexna oblast i cak ni tamo nije sve objasnjeno...

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Damjane, nemoj da si smestan... ajde bolje trazi od Dachaza da ti brise ove mailove da ne ostanu na arhivi u Yahoo, blamiras se ;-)
>
>   1. Short term memory loss nije Brain Damage

Ne slazhem se. Voleo bih da nam objasnish razliku izmedju ta dva termina
(bar kako ti gledash na to, o premudri sensei)...

>   2. Ovo drugo je vrh, ko da slusam neku tetku od 60 i kusur godina :-))) (ili moju kevu koja isto nema pojma o tome) Pazi ovako... alkohol, kafa, trava, ex, speed, her, kok, sve su to droge... znaci svbe su to psihoaktivne supstance i jedino ih je civilizacija napravila legalnim i ilegalnim i to opet zavisi od zemlje, u holandiji je dza legalna, postoje zemlje gde je alkohol ilegalan, tako da i to zavisi... I sad po tvom pricnipu, ako pijes, nce ti biti dovoljno, pa ces preci na heroin, isto kao sto ti duvanje nije dovoljno pa ces preci na ex, pa na kokain ili heroin... jes kurac... ne ide to bas tako... tebi ako se radi, radices se cime hoces, nema to "nije ti doboljno" sta bre nije dovoljno, mogu da nabavim u BCu takvu dzicu da najveci alkoholicar nece hteti ni pivo, a ni nesto teze da proba do kraja zivota koliko je dobra... Znaci sve je to the same shit, radices ono sto ti se radi, nije to magnet da te vuce... stvarno smesno zvuci (i sorry na h8u ali morao sam :-P)

Potpuno se slazhem.

>   3. Wrong! Alkohol je taj koji jede i mozak i jetru, a Heroin jeste zavisija supstanca, ali ne jede mozak (znaci speed, ex, kox i ostali stimulanti da, heroin i ostali opijati ne, naucno dokazano)

Bavite se zajebanim kategorijama za opis zla.
Mislim da bi pre trebalo da vagate uticaj koji navuchenost na alkohol
ili drogu ima na "normalan", svakodnevni zhivot i produktivnost jedinke
na duzhe staze nego koji te fizichki vishe sjebe.
Mislim sve te fizichki sjebe ako preterujesh u tome, chak i zelene jabuke...

>   Toliko, znaci ne pokusavam ja da branim ilegalne droge, nego da pokazem kako je sve to isto sranje...

Sve je isto sranje...
*snip*

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music