Kako mozes biti "poprilicno protiv" alkohola i duvana, ako si protiv droga, to je kao da kazes ja sam "poprilicno ne volim" power metal, a ne volim metal uopste...

Od duvana je umrlo vise ljudi nego od svih ostalih psihoaktivnih supstanci zajedno...

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Ja bih sada svasta rekla ali mi se jako spava pa necu
da bulaznim. Zato cu se samo delimicno sloziti sa prva
2 Igoreva pasusa i napomenuti da sam ja protiv bilo
kakve droge ma kakva ona bila, ne postoji dobra droga,
takodje sam poprilicno protiv alkohola i pusenja, mada
ako neko ne postuje svoje telo i unistava ga to je
njegova stvar, ne ubedjujem nikoga ni u sta, samo ne
volim da neko pljuga kod mene u sobi i samo tada se
bunim, a za ostalo, svako neka vodi racuna o svom telu
i duhu kako on hoce to nije moja stvar.

--- "Igor (CHE) Popovic" <[EMAIL PROTECTED]>

=== message truncated ===

Jazzy;-)