Aj ne kenjaj... pricas gluposti... samo se iznose cinjenice, nema nikakvog branjenja ili napadanja droga.. uvek sam za pravdu, znaci zato se svima i svadjam, napusavacu nekog ko se stalno gudra, isto koliko onog ko napada gudru, jer ni jedan ni drugi najverovatnije nemaju pojma o tome, jer ne bi ovaj govorio, a ovaj drugi radio da je tako... iz istog razloga pljujem metalce, trensere, ove, ono i sve ostale ogranicene po bilo kom pitanju...

p.s. I ovaj shit me mnogo dobro radi ;-)

+goThic+ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Daj, Dacho, ne mogu da verujem da zabranjujesh temu!
> Jes da je smorilo al' bilo je i gorih koje su duzhe trajale.

A sta treba raditi sa temama u kojima se brani i podrzava koriscenje
droga?

:NP: (Foobar2K is not active)
--
Dark dreams,
+goThic+

http://necropol.s5.com

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music