Pazi, ja se ne lozim dok neko ne pocne da iznosi netance informacije... tada se lozim, sto je lose, ali jbg. Jednostavno ne volim da neko iznosi netance informacije i da mi prica o stvarima o kojima znam dosta i znam da nije tako, a takvih stvari uopste nije mngo, znaci ne srece se to tako cesto...

Mislim da smo preduboko zasli u ovo, bez potrebe, mislim na h8, ne na drug related teme...

AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Aj ne kenjaj... pricas gluposti... samo se iznose cinjenice, nema nikakvog branjenja ili napadanja droga.. uvek sam za pravdu, znaci zato se svima i svadjam, napusavacu nekog ko se stalno gudra, isto koliko onog ko napada gudru, jer ni jedan ni drugi najverovatnije nemaju pojma o tome, jer ne bi ovaj govorio, a ovaj drugi radio da je tako... iz istog razloga pljujem metalce, trensere, ove, ono i sve ostale ogranicene po bilo kom pitanju...

Opet ne osporavam da je dobro shto pljujesh i jedne i druge, al' stvarno
to radish iz pogreshnih razloga...

Iz ovog ashto pishesh ja pomislim da si se ti natripov'o da si u'vatio
Boga za muda shto se gudre tiche i sad ti kao svima nama sejesh pamet. Pazi!
Ono, ne slazhem se ja ni sa skoroz strejt ljudima koji nishta nisu
probali pa ne mogu niochemu objektivno da sude, a ne slazhem se ni sa
narkosima (ofkors), al' opet ljudi bi trebalo da imaju pravo da kazhu
svoje mishljenje a da se ne tripuju da ce ih neko popljuvati zbog toga...

>   p.s. I ovaj shit me mnogo dobro radi ;-)

Fino.

N.P. Ulver - A Memorable Fancy, Plates 12-1

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Win a Yahoo! Vespa NEW - Yahoo! Cars has 3 Vespa LX125s to be won Enter Now!