Sta je tebi nejasno u cinjenici da pivo unistava mozdane celije? Jel to zato sto ga pijes, pa ne mozes da prihvatis tu cinjenicu?

I vidi se tvojom izjavom da nemas pojma o tim supstancama. "Lekovi potrebni"? Pa ti isti jebeni lekovi na recept isto toliko lose utice i kad se radis i kad su ti prepisani.

A pricom o zakonima si samo pokazao opet svoju zatupljenost, neznanje, nazovi kako hoces. Koliko debilnih zakona na ovom svetu postoji? A pogleda samo Svedsku i Holandiju. Najkonzervativnija i najliberalnija zemlja sto se psiho-supstanci tice. U Svedskoj ako te navataju u nadrogiranom stanju, mozes da dobijes 6 meseci ako dokazu. U Holandiji ako posedujes u malim kolicinama BILO STA, samo ce ti oduzeti, a sudi ti se jedino za velike kolicine 5 najrasprostranjenijih supstanci (coce,horse,e,acid,speed). Tako blizu, a tako daleko.

Nemam ja nista protiv nicijeg misljenja, ali imam protiv ne znanja. Sve je stvar ukusa, ali treba se znati da je SVE stetno, a ti sad vidi da li ces, sta ces i koliko ces

+goThic+ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> 1. Sve supstance koje rade nesto u mozgu (booze,drugs,meds,some herbs,etc.) su sranje
> 2. Ima ljudi koji bolje i losije reaguju na to, neki se navuku,
> neki ne, neki mogu da podnesu, neki ne
> 3. Sve je subjektivno, ja sam probao sa svim, ali zakljucio da mi
> 95% toga ne odgovara (ne mislim na addiction, nego side effects,
> after effects)
> 4. Na kraju sve se svodi na ono pod 1.

SVE supstance rade nesto u mozgu, cak i destilisovana voda, pa bez
nekih stvari mozak ne moze da opstane...

Jedno je kad mozak sam uzima sta mu treba, ili kad uzimas meds koji ti
trebaju, a drugo je kad ga ti trpas
drogama i ostalim stvarim koje mu bas i ne gode...

Ti uporno pokusavas da ponistis granicu izmedju zakonite i nezakonite
upotrebe, izmedju piva i heroina...

Lepo bi ovo drustvo izgledalo da se lekovi uzimaju i daju ljudima
kojima trebaju... A ne svakome...

I posle se pitas sto sve oko tebe ne valja...

:NP: (Foobar2K is not active)
--
Dark dreams,
+goThic+