On 12/17/05, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ja sam ti nudila da ti uzajmim are za to  ali nisi
> 'teo tako da sada nemas prava da kukas.

Imam prava, jer da nisam bio debil i setio se na vreme da ne spickam
sve pare koje imam, ne bi dosao u tu situaciju. IPak,  kad malo bolje
razmislim...

> Da sam znala da ti je toliko stalo, kupila bih ti
> kartu kao novogodisnji poklon...

... trebao sam da te pustim da delujes po svojoj savesti, a ne po mojoj :-)))

Know an art & music fan? Make a donation in their honor this holiday season!
http://us.click.yahoo.com/VwqHaC/.VHMAA/n1hLAA/rzJolB/TM