> Ma jeeeeste...
> Sad ces da ga kupis iz principa, da ne bi ispalo da seresh?!

Ja mislim da ce ga Shebalj stvarno kupiti samo da bi mog'o da nastavi da
  kuka...

> Onda ja znam tog jednog (a i verovatno vecina nas) :-)

Hm, ja ga ne znam lichno. Samo iz vidjenja...

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Know an art & music fan? Make a donation in their honor this holiday season!
http://us.click.yahoo.com/VwqHaC/.VHMAA/n1hLAA/rzJolB/TM