--- +goThic+ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> par promosa i demoa izda

Ajd ne seri, momci su super, mogu se oni tebi ne
svidjati ali moras priznati da su kvalitetan band.
Mislim da je lepo sto ce izdati DVD kada bi se bandovi
medjusobno podrzavali i kada publika ne bi bila u
fazonu da je nasa scena sranje nego podrzali bandove i
stali ponosno ispred domacih bandova, nasa scena bi
bila mnogo jaca i bolja.
U ovoj zemlji su svi negativni prema nekome kada uspe,
kao da se sve sem uspeha prasta..

Jazzy;-)

Know an art & music fan? Make a donation in their honor this holiday season!
http://us.click.yahoo.com/VwqHaC/.VHMAA/n1hLAA/rzJolB/TM