> Jer bi ti inace danas/juce bio rodjendan...
>
> Inace, to je prvi horoskop koji ima smisla!
> Hvala Dragana, pozdrav ljudi.
>
> Imam samo da dodam da nisam bio na Opeth-u, pa me zanima da
> li je neko bio...

Nope, ispalih zbog nedostatka kesha, a i oni koji je trebalo da idu
samnom nisu otishli tako da...

> Nebejah jer mi propade grupni prevoz, a nisam imao volje da se
> smrzavam po pustoj budimpesti od 00-07 kad mi je prvi bus
> za Suboticu iz peste... sranje... nekada je bilo voza u 3?
> Pa u 6? sada samo u 13...

"Shto da ne? Kako u Shvedskoj, napravish od toga dobro zezanje." }:-)

> Ko ide na metalmaniu?
> Anathema/Nevermore/Soilwork/Testament...
> U Martu...
> Nevermore razbija...

Nema vishe obecanja i planiranja shto se Budimpeshte tiche. }:-)

> Nova Katatonia nije losa

Jel'?
Moracemo to da ujurimo...

> Toliko od mene... u ovom haoticnom mailu... sad idem u Bg na BlockOut... jee

Vid'o sam pegle oko DO, kontam da je bilo super.
Shteta shto sam bio zauzet to veche...

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Know an art & music fan? Make a donation in their honor this holiday season!
http://us.click.yahoo.com/VwqHaC/.VHMAA/n1hLAA/rzJolB/TM