Bejah veceras prvi put na svirci tog benda... Svirka je standardna
Heahy/Thrash + HardRock tezga, sto se vidi i po stavu benda (kao da
sviraju na svadbi, osim pevacha koji jedini kao ima neki feeling?!),
no nije losha ako vam ne smeta da po 1000-ti put slushate (dobro
odsviran i otpevan) Fear of The Dark, Symphony of Destruction i slicno
(mada, iznenadili su sa "In The Middle of The Heartbeat"), ali ono sto
me je zaista iznenadilo je gomila publike - s obzirom da je Kuglash
mali prostor, mozda procena od strane mene nije zahvalna, ali dao bih
se zakleti da je tamo bilo min 300 ljudi. A rekoshe mi da je tako
svaki put. So unlike na nekim drugim svirkama koje posecujem. Pohvalno
je shto ovo nije gimnazijalski bend na hitu 202-jke, ali poseta je
nadmashila i te 202jke i sve ostale svirke, pa nek mi neko kaze - da
li se u ovoj zemlji jedino isplati svirati opstepoznate stvari ili ima
neke buducnosti za kreativnost? Pa cak iako niko ne ceni originalnost,
bio sam iznenadjen da uopste ima toliko metal publike, i pitam se gde
je sva ta publika na drugim eventima? Iako je tamo bilo n ljudi koje
znam, bila je i ogromna gomila onih koje ne znam ni iz vidjenja...

N.P. Pantera - We'll Meet Again / Pantera - Over & Out