Ovo je jedna od retkih pametnih stvari koje je Milos
izrekao...
Istina, malo zagrej stolicu i prolazis u roku, moj
ujak je zavrsio ETF u roku, sa prosekom 9 zarez nesto
tako sto je ucio 2 sata dnevno, ali svaki dan...
Sada radi u Nasinom istrazivackom centru...
Dakle, nije tesko ali mora malo da se radi :-)

Jazzy;-)