On 1/21/06, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ni najmanje.
> Po cijeli chas chita svoju knjigu (sa slajdova) i to na najzbunjucciji
> mogucci nachin.
> Kad uzmem tu istu knjigu i prochitam to isto - sve mi je jasno; kad slusham
> njega - nishta mi nije jasno.
> A poshto smo dobili gorespomenutu knjigu (koju je on pisao i koju nam
> misprezentuje na predavanjima) - pretezhno ne idem na njegova predavanja.

Istini za volju, mi nismo imali nkakvu knjigu, tako da su njegova
predavanja bila informativnija, a imao je i par zanimljivih pricica.
Generalno vecini je bilo smor, ali pricice su bile highly technical
sto mi se dopalo :-)

> Chuh da cce nam se najebati mrtve majke na ispitu...
> Oh, well...

True... Jes' da sam polozio kod njega ispit iz prve, sa cca 3 dana
pripreme, al polagao sam stvari koje _znam_ (il' sam bar mislio da
znam dok mi on nije dokazao suprotno), spustio mi je ocenu sa 8 na
7... A recimo samo da sam sva 4 pitanja generalno znao, al je uspeo da
me zbuni na (skoro) svakom od istih dovoljno da kaze da "nisam bio
potpuno siguran". Ima taktiku majstorsku... Mozda da sam bio malo
manje tremiran ne bi uspeo toliko, ali ipak...

Recimo chak i pitanje iz hardvera me je zbunio, pa je ispalo da sam
polovicno znao:
-  jos uvek mislim da ON nije pravilno interpretirao razliku izmedju
SIMMova i DIMMova, tj. da je za DIMM pogresno tvrdio da je SIMM. Ako
ima 2 reda chipova onda je DIMM jebemliga, tako su i dobili naziv??! A
ono je valjda bio neki hibridni SIMM, koji je imao chipove na obe
strane ali su bili povezani kao da su sa iste strane, or something...
Vrlo ocigledna stvar!
- da li ste znali da su prvi etherneti imali DIN prikljucke, a ne
coax? E, pa ja nisam, ista je sansa bila da to bude neka arhaicna
zvucna (i one su nekad imale 1 (jedan) DIN prikljucak, a po chipovima
starim 20+ god, od kojih nijedan nije memorijski, se ne moze mnogo
zakljuciti...), shto sam tako i rekao, a to je opet, jel'te,
polovicno...

Ono ostalo ne bih pominjao, mislim da je uspeo jos da me (delimicno)
zezne na kontejner klasama, i kod jos jednog je uspeo da dobaci neku
sitnicu...

Sve u svemu brace yourselves, mada verovatno da ako izadjes na ispit
lezerno nece praviti toliko problema... A, sta vam predaje?