On 1/22/06, Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Knjiga je sva plava i na njojzi pishe ORS :)
To ti pricham :-] Mada u moje vreme ta knjiga nije postojala, no samo
neka parMezanoviceva, a to mo's pretpostaviti kako je napisano...

> Zashto bi mene interesovalo kako radi Google?
> As far as I'm concerned - "Kako radi Google? - Dobro!"

a onda bi se on nasmejao i pitao te da mu objasnis sistem
funkcionisanja googla...
(a za duhovitost bi eventualno dobio 1 ili 0.5 imaginarnih kaznenih
poena, jedan poen = -1 ocena)

> Ako se ne karam, Gugolj je jaaaaaaaaaaaaako davno preshao na tih 2GB i 1GB
> period je trajao kracce nego ovaj >2GB, right?

hm, pa pokrenut je, ako se ja ne karam, za novu 2004-tu, pa je za
2005-tu povecao na 2G, i otad raste.

> No dobro, lik ionako nije znao, al' da sum ja bio u takvoj situaciji i da sam
> rek'o "neshto preko 2GB" a ona kazala "ne" smorio bih ih poprilichno da
> istovremeno odemo na Gmail.com (makar sa mog pametnog mobilnog telefona), pa
> da im pokazhem ko je ovde vazduhoplovac :-)

Vredi pokushati. I usput izblamiras i isponizavas voditeljku, ali
spontano i sa zadovoljstvom (a ne kao ona, sto ponizava takmicare po
zadatku i za platu)

Mada, da je americka verzija, uljudno bih otcutao pa ih posle utuzio }:-)