Roberte jesi li ti normalan? =o) Bolje ti donesi te toblerone nego sto siris traceve.  =o) Vazi? prOn slika? To inace znaci sta? Nisam bas u toku, ali i dalje kontam da je najobicnija slika sa YUmetal okupljanja.
Moj sadasnji decko ljubomoran? =o) Lepo zvuci, ali niti je toliko prost, niti toliko glup da bi meni pravio problem oko slike sa Milosem. Sa njim ih imam dosta vise, tako da mu ta jedna sa Milosem ni malo ne smeta. =o) Nemoras toliko da se trudis da budes zapazen, necim sto ni ti sam ne kontas... =o)
Dragana, odgovor na tvoje pitanje je prosto, a slika na sajtu YUetala (bila), jednostavno je glupo sto je slika stavljena na sajt tek dosta dugo nakon sto smo Milos i ja raskinuli, a i poprilicno je matora... =o)))
Poz svima!

Vesna

Ma neka pr0n slika njih dvoje pa je njen sadasnji dechko ljubomoran na
to sto mu je devojka nekoc ucestvovala u pr0n akcijama i sto to stoji
na netu, i zato ona hoce da se to skloni... Inace, nista posebno :-))