From: "Vesna Milosav" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, February 02, 2006 09:18
Subject: Re: [YUmetal] RAF :)

> Jel ovo dole bilo na moj racun? Pa ocigledno je da si ti u zivotu jedino
postigao to da ti se nadju slike na sajtu YUmetala i da samo time ima da se
pohvalis pa zato toliko ne das da se sklone. Meni tvoje slike ne smetaju,
smetaju mi slike na kojima si sa mnom. A sto se tice tvojih slika, stavi ih
gde god hoces, ne zanimju me, ne mislis mozda da cu ih gledati? Imam ja koga
da gledam.
>   Ja sam se ovog puta obracala Dachazu, a tebe nista nisam pitala, a ti
ako imas nesto da mi kazes, slobodno mozes da mi kazes i bez YUMML-a,
naravno, ako se ne plasis.

>   Vesna
>
> Milos Sebalj <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>   E jednom i mene neko da supportuje! Valjda sam zasluzhio za sve ove
godine
> bistvovanja ovde!

Toliki
> svoje
> sluchajno

>         Metal   Pop rock   Pop rock music     Metal music

>  [EMAIL PROTECTED]
>
>     Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo! Terms of Service.

>  Yahoo! Autos. Looking for a sweet ride? Get pricing, reviews, & more on
new and used cars.