>     =stos na moj racun? Lepo, pa ubuduce pravi stosove na svoj racun da
>     se svi smejemo, a mene zaobidji. Vazi?

Ako hoccesh da te svi zaobilaze, nalazish se na pogreshnom mestu.
Preporuchujem Slaviju - stani u centar kruzhnog toka i svi zhivi cce da te
zaobidju! :-P

>     a sto se tice
>     mojih slika, niko nema pravo da ih objavljuje na internetu bez moje
>     saglasnosti. Moze na slici da bude ko god hoce, ako ja necu da moje
>     slike ima na sajtu, nema niko pravo da je objavi.

Da li ti shvatash koliko je ta slika sa tobom NEVAZHNA u chitavom konceptu?
More, ima da je vratim samo iz principa...
Shta tu seresh sa "niko ne sme da objavi tvoje slike" ... To nisu tvoje slike
(iz tvog porodichnog albuma) nego ZAJEDNICHKE slike.
Ako neccesh da ti slike izlaze po internetu - jednostavno nemoj da idesh na
javne skupove gde neko shkljoca aparatom.

Sad Bogoljub Karicc objavi na svom sajtu sliku sa nekog skupa, i javi se neka
baba iz Przhegrnaca kako ne zheli da se njena slika nalazi na internetu... Jes'
boli ga kurac da skida, poslacce joj kilo salate i svi sreccni i zadovoljni :-P

>  Samo ja imam pravo da odlucujem o mojim slikama.

Ok, hajmo ovako:
Sajt je - moj.
Aparat je - moj.
Film je - moj.
Skener je - moj.
To shto si se ti nashla na fotografiji koju sam ja uslikao svojim aparatom
nikako ne kategorishe da je slika TVOJA. Josh jednom ponavljam da su slike sa
okupa zajednichke i da ti nemash ama nikakvo pravo da seresh.
Od moje dobre volje da vas zamazhem ti napravi jeftinu filozofiju.

"More pushite mi kurac vi sa Studija B..."

>     =Cini mi se da su meni bili ti tobleroni obecani jos pre nego sto ih
>     je bilo ko "klejmovao". Zar ne? =o) Ali nebitno, dobicu ja valjda od
>     nekog drugog toblerone, kad su vec ti od tebe zalutali... =o)))

Hm, da, toblerone mogu da se klejmuju 2 godine kasnije, a slike ne mogu da se
uploaduju?
(even though su slike tamo poodavno, no dobro)

...e moj Tito, da si sada zhiv...

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Peter Griffin: Gee, Lois, I hope that you don't do something stupid like buying
that time share or realizing that your husband taped over our wedding video
with
soft-core cable porn. Lois Griffin: You taped over our wedding video?
Peter Griffin: Just the boring stuff.