On 2/3/06, Vesna Milosav <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> =stos na moj racun? Lepo, pa ubuduce pravi stosove na svoj racun da se svi
> smejemo, a mene zaobidji. Vazi?

Da, stos na tvoj racun, na Shebaljev, na moj, na Kepijev, na Antin, na
Dachazov, na bilo chiji sa liste. Ako nisi primetila to je ovde oduvek
bio obichaj, a kome smeta niko ga nije terao da chita. Ne vidim sto bi
se to menjalo jer je tebi odjednom pocelo da smeta.

> =Naravno da mi je stalo. Jel nema ni jedne druge slike koja ce da ovekoveci
> YUMML rodjendan osim te? Ako nema onda ni ne mora da  bude nijedne slike na
> sajtu u vezi sa tim rodjendanom, a sto se tice mojih slika, niko nema pravo
> da ih objavljuje na internetu bez moje saglasnosti. Moze na slici da bude ko
> god hoce, ako ja necu da moje slike ima na sajtu, nema niko pravo da je
> objavi.

Da, naravno da ima, imas celu galeriju, od kojih se, zamisli, ti
pojavljujes na jednoj slici.
A sto se tvoje saglasnosti tiche, dala si je onog momenta kad si dosla
na okupljanje i stala  pred fotoaparat... Da si se tad bunila, slika
se verovatno nigde ne bi pojavila, ali da neko daje saglasnost 2
godine kasnije, to jos nisam video. To je kao kad bi se sad neki
ucesnik studentskog protesta 96/97 setio da tuzi Politiku ili tako
neke novine koje su tad objavile njegovu sliku (zajedno sa jos gomilom
njih) uz neki ogavan text. Iako (po mom misljenju) bi imao puno pravo
da to uradi, zbog texta pre svega, to ne bi drzalo vodu na sudu
(eventualno bi ga dobro ismejali). A, da, uz tvoju sliku cak ne ide
nikakav text. So, zaboravi filozofiju. Zahtev je bio glup i zakasneo.

> =Ko kaze da sam ja poslala Dachazu poruku na YUMML, poslala sam mu privatnu
> nije govorio

bogami, poruka od tebe je isla na YUMML direktno. zapravo, jesi ti
zatrazila od njega to licno, pa si ga onda pitala ovde sta je uradio,
on je odgovorio, i onda si ti, nezadovoljna odgovorom, pokrenula
raspravu. Toliko!

>ono sto je trebao i kad je trebao, sad moze samo da cuti, jer ga sad
nista nisam pitala. A >i nije se setio da kaze "e Vesna, objavili su
nasu sliku na sajtu" ali je zato itekako nasao

Wow, pazi, da ja sad naletim na tebe na , recimo, nekoj svirci, i sve
da _ti_meni_ kupis te toblerone, i da nas neko slika u tom momentu i
to stavi na neki sajt, i da ja to vidim, ne bi mi palo na pamet da te
obavestavam, osim mozda slucajno ili kao stos. A ovo je potpuno
drugacija situacija. Bilo okupljanje, svi znaju da je Dachaz slikao, i
znaju da ce staviti fotke na sajt.

>da se buni kada sam je sama videla i trazila Dacazu da je skloni.
Samo ja imam pravo da >odlucujem o mojim slikama.

Opet, to nisu _tvoje_ slike...

> p.s. a sto se toblerona tiche - one su daaaaaaavno pojedene, a ko se
> setio da ih klejmuje - dobio je, ko nije, nije!
>
> =Cini mi se da su meni bili ti tobleroni obecani jos pre nego sto ih je bilo
> ko "klejmovao". Zar ne? =o) Ali nebitno, dobicu ja valjda od nekog drugog
> toblerone, kad su  vec ti od tebe zalutali... =o)))

Nebitno, ali nije da si se ti setijla da pitash, ne?