Jos jednom se slazem!

----- Original Message -----
From: "Robert Osswald" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Friday, February 03, 2006 14:59
Subject: Re: [YUmetal] RAF :)

svi smejemo, a mene zaobidji. Vazi?

> Da, stos na tvoj racun, na Shebaljev, na moj, na Kepijev, na Antin, na
> Dachazov, na bilo chiji sa liste. Ako nisi primetila to je ovde oduvek
> bio obichaj, a kome smeta niko ga nije terao da chita. Ne vidim sto bi
> se to menjalo jer je tebi odjednom pocelo da smeta.

ovekoveci YUMML rodjendan osim te? Ako nema onda ni ne mora da  bude nijedne
slike na sajtu u vezi sa tim rodjendanom, a sto se tice mojih slika, niko
nema pravo da ih objavljuje na internetu bez moje saglasnosti. Moze na slici
da bude ko god hoce, ako ja necu da moje slike ima na sajtu, nema niko pravo
da je objavi.

> [...]
> se verovatno nigde ne bi pojavila, ali da neko daje saglasnost 2
> godine kasnije, to jos nisam video. To je kao kad bi se sad neki
> ucesnik studentskog protesta 96/97 setio da tuzi Politiku ili tako
> neke novine koje su tad objavile njegovu sliku (zajedno sa jos gomilom
> njih) uz neki ogavan text. Iako (po mom misljenju) bi imao puno pravo
> da to uradi, zbog texta pre svega, to ne bi drzalo vodu na sudu
> (eventualno bi ga dobro ismejali). A, da, uz tvoju sliku cak ne ide
> nikakav text. So, zaboravi filozofiju. Zahtev je bio glup i zakasneo.

privatnu >poruku a on mi je ovde odgovorio. I neka je, sta me briga, a
Milos, posto mi nije govorio

> [...]
> raspravu. Toliko!

> nista nisam pitala. A >i nije se setio da kaze "e Vesna, objavili su
> nasu sliku na sajtu" ali je zato itekako nasao
>
> Wow, pazi, da ja sad naletim na tebe na , recimo, nekoj svirci, i sve
> da _ti_meni_ kupis te toblerone, i da nas neko slika u tom momentu i
> to stavi na neki sajt, i da ja to vidim, ne bi mi palo na pamet da te
> obavestavam, osim mozda slucajno ili kao stos. A ovo je potpuno
> drugacija situacija. Bilo okupljanje, svi znaju da je Dachaz slikao, i
> znaju da ce staviti fotke na sajt.

> Samo ja imam pravo da >odlucujem o mojim slikama.

bilo ko "klejmovao". Zar ne? =o) Ali nebitno, dobicu ja valjda od nekog
drugog toblerone, kad su  vec ti od tebe zalutali... =o)))