Ja insistiram da odrzava davno potrosenu i nepotrebnu temu? Izvini, na koji to nacin?
Ti bi kao citala nesto napisano na tvoj racun i ne bi odgovarala? Vi sami odrzavate tu temu, koji se mesate u to i o tome polemisete, kao da svi vi to mnogo bolje znate od nas dvoje. Da hocete da prekineta tu temu, sami ne biste odgovarali, tako da ja ne bih imala na sta da dam odgovor. Ja necu da zapocinjem stalno istu raspravu, cini mi se da ovog puta ti pocinjes istu raspravu.
Bez ljutnje.

Vesna

Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Naravno, ti si ta koja insistira da odrzava davno
potrosenu i nepotrebnu temu...
Okani se toga i lepo kreni da razgovaras sa ljudima o
necemu drugom, NE MORAS odgovoriti na BAS SVAKI post o
tebi i Milosu, ne znam da li si primetila ali ta tema
je dosla na svoj kraj jos pre par dana...
Postuj nesto drugo, otvori neku drugu temu, smiluj se
i prestani da podgrevas ovo sa vas dvoje sto se
(predpostavljam na obostrano zadovoljstvo) odavno
zavrsilo.
Nemoj se hvatati za svaku slamku da bi zapocela
raspravu na ovu temu.
Izvini za napus ali previse je, tako javno opanjkavati
nekoga i iznositi privatne stvari i licne razmirice,
nije lepo...

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music