Nemam potrebu da mu DOKAZEM ko me sve voli, samo da mu KAZEM da i mene neko voli... =o)
Mislis da me mala Anja ne voli? Sva se ozari kad me vidi pocne da se smeska i da prica, a kad odlazim, uvek nesto kmeci, zato sto ne pricam vise sa njom... =o)
Dobro, dobro, hrcci i ribice me vole verovatno jer ih samo ja hranim... ali zar je bitno.
A za mamu sam sigurna da me voli, boze dokazivanja... =o)))
Sto se Ubljanina tice, predpostavljam da me voli, jer me jako postuje.
Ajde ti sad nabroj toliko njih koji te vole... =o))))
Da ti nije krivo sto i tebe toliko ne vole? =o)))
Vesna

Dachaz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Ako imash potrebu da KEPIJU dokazujesh ko te sve "voli", zaista sumnjam u istinitos' te ljubavi! :-P

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music