On 2/11/06, Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Zanima me koji su najcesci kvarovi na K750i, koliko je
> kvalitetan i vredi li cemu, koliko brzo crknu kamera
> ili joystick? Imajte na umu da sam ja plavusa pa molim
> vas pisite jednostavno ;-)

Mislim da na ova pitanja neces dobiti odgovor ovde, a ni negde drugde,
jer niko ovde ga nema (uopste), a pogotovo ne toliko dugo da mu je vec
nesto crklo (a onaj kome je crklo ce ti reci da se to desilo posle
mesec dana i da je telefon sranje, za svaki telefon). Nije toliko ni
na trzistu. A moje licno misljenje je da se za iste (ili manje) pare
moze naci bolji telefon, osim ako ti ta 2mpix kamere nisu o glavu (a
megapixeli nista ne znace, ako je kamera govno, kao sto je vecina
telefonskih...).

Idi na mobilnisvet.com pa vidi komentare, to je mnogo relevantnije
nego da pitash ovde (mada tamo ima debilnih koliko 'oces, no postoji
sansa da saznas nesto ako pametno citas).