On 2/13/06, AtJ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> WTF?

pa u hrvackoj je to (sudeci po onom sto mi google kaze) bio skandal,
dakle neki mafijash je silovao neku kosarkasicu, pa je oslobodjen
optuzbe, verovatno uz neki nebulozan zakljucak da je to sto joj je
turio prst (ili stagod) u dupe on smatrao, eto, normalnim ponasanjem.
Pa se onda neki cinik dosetio i to dopisao u wikipediju. A, posto smo
mi podjednako posrana drzava, a pogotovo kad su razni mafijashi u
pitanju, pitam se samo kad ce neka slicna bizarnost vezana za nas da
osvane u wikipediji. Jel' sad jasno?