On 3/4/06, Euronymous <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Da,pokusavao sam i vide se mali nedostatci u kvalitetu.Ipak ne postoji
> program koji moze savrseno da prikaze anime a da se ne vide kockice i stuff

Pa da, nije stvar programa nego same kompresije. Ne mozes ocekivati od
mp3-ja na 128kbit-a da zvuci kao originalni wav, pa da ga jebesh. Isto
tako, kvalitet mp3-ja na istoj kbitazi drasticno varira od encodera do
encodera (npr LAME daje najbolje rezultate, dok je xing, koji ide uz
matori audiocatalyst, golo govno).
Ista stvar je i sa video codecima. Mada mislim da prosto nema tog
codeca koji na 1 cd moze da sabije neku animu koja je recimo za 1 DVD
a da valja (slika).