@Liban:treba pobiti i ove prve.
@Muslimani,Bahrein:dddd, koja glupost muslimane i
bahreince pobitit.
Pa ne znam da li bi neko od nas mogao da zivi u
Indoneziji(da li je kazna odsecanje glave ili
glavica???)
@Guam ne bi mi smetalo da imam takav posao samo umesto
Guamki su svetske porno zvezde jea....
@Hong kong:Zene tipa Dragane su onda super zato sto su
male i nemogu da vas zadave,ali stace biti sa
ljubavnicom ka uzme katanu.....
@kalij:Ako je mama dobra nje nje
@Santa Kruz:Pa da to je globalni problem
btw.U kojoj zemlji zene najvishe vole da zive?
-Nevadi
A mrze?
-Mali :)

--- Dragana Novakovic <[EMAIL PROTECTED]>