> Ajde i ja da se malo javim, nisam dugo!
> Kao pretstavnik starije generacije mislim da sam merodavan da
> razjasnim dilemu zvanu Madness.
> Madness jeste SKA bend, po svim standardima.
> Njihove najpoznatije pesme su "Our House" i "House of
> Fun". (da , mozda su malo optereceni kucama.)
> Vrlo veseo, vrlo srecan i raznobojan band. Gothic nisu ni malo.
> Njihov stil oblacenja slican je pankerskom, stavise, po nekim
> merilima izgledaju kao izvorni skinheadsi.
> -----------------------digresija-------------------------------
> Inace, skinhead pokret je pokret koji je poceo u britaniji i u
> [...]

For the record, skinhead pokret je nastao pedesetih godina proshlog
veka, mnogo pre pojave punka i ska muzike. Ali kada se popularizovala,
prvo su slushali regeea (!!) iz koga se kasnije razvio ska pa su svi,
slovom, to pocheli da slushaju, da bi sa pojavom punka svi preuzeli taj
trashy izgled i politizovali pokret.
BTW bilo je i crnachkih skinhead gangova po urbanim sredinama u
Britaniji. Ma koliko to vama chudno zvuchalo...
FTR.

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |