Imam par pesama na jednoj goth kompilaciji, donecu ti
kada budem svracala sledeci put, ok?
Nisam mislila da ce se ovo pretvoriti u ovakvu
raspravu samo sam zelela da vas obavestim o svirci,
sada se osecam jako neprijatno sto sam to uopste
spomenula, jebiga, necu vise slati nikakava
obavestenja, obecavam...