Kako beshe ide onaj vic... aj po secanju za one koji ne znaju...

Dakle, bend izlazi na stejdz, krece sa svirkom, i sad sta svako od njih misli:

-Pevac: Uh, ja sam FRONTMEN, ja sam glavni baja... vidi samo ove cice
u prvom redu, sva padaju na mene... onu tamo levu ima da pokupim odma
posle svirke, a i onu desno... ma ja sam faca!!!

-Gitarista: Uh, ja sam FRONTMEN, ja sam glavni baja... vidi samo ove
cice u prvom redu, sva padaju na mene... Ma ja sam virtuoz bre! Pazi
sad kad ih onesvestim ovom ludackom solazom!!

-Klavijaturista: Ja sam ovde mozak, umJetnik! Samo odradim ovu tezgu,
pa da se posvetim svojih 20 projekata, videce oni... Ali nema veze sto
su paceri i sto ne cene umetnost, bice bar alkohola veceras, a mozda
posle ove dvojce ostane i neka riba za mene...

-Bubnjar: Arrgh, urgh, unisti... gde je pivo?... Aha, eno kelner sa
tacnom, nosi nam turu! Koliko to piva ima?! Oce biti 3 za mene!?

-Basista: E, A, G, D...