> OK, pdf je Adobe, a to povlaci za sobom dosta toga negativnnog,

Zapravo ne, ali neka.

> PDF je najpodnosljiviji format dokumenta koji mo's naci na 'trzistu'.
> Sta, kao, bolji je html ili plaintext ili doc ??

Slazhem se - PDF je definitivno najbolji univerzalni doctype...
Kad ne znash koji softver koristi neko kome treba neshto da poshaljesh, ne
mozhesh da promashish ako shaljesh u PDFu...

Uzgred, lichno i personalno se zgrazhavam kad mi neko poshalje mail sa .doc
attachmentom.
Pogotovu ako je u njemu slika (to sam se odushevio, izvesna neuka dijeva mi je
slala desktop screenshot u .doc-u)

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Meg Griffin: You should go with him. This will be your chance to be alone with
dad.
Chris Griffin: I'm not attracted to dad.
Meg Griffin: No, tell him you don't want to be in the scouts anymore.
Chris Griffin: OH.
Meg Griffin: Yipes.