> Zapravo ne, ali neka.

Da, to ne mora da znaci, ali...

> Slazhem se - PDF je definitivno najbolji univerzalni doctype...
> Kad ne znash koji softver koristi neko kome treba neshto da poshaljesh, ne
> mozhesh da promashish ako shaljesh u PDFu...

hm...
PDF je, recimo, dobar za ono sto je predvidjen.
Ali moj problem je njegov tragican missuse.
Recimo, pojavi se neki konkurs nekog ministarstva. Oni formulare koje treba
ispuniti salju u PDF formatu!? I sta da se radi? Ispunis RUKOM jer ne moze
da se edituje. Dobro, moze sae izvesti da konvertujes ili editujes pdf uz
pomoc nekih alata. Ja sam koristio PDF2Word, ili kako se vec zove, samo
je problem sto on prepoznaje slova (po izgledu) i onda ih konvertuje u word
dokument. ALI, to sa cirilicom ne funkcionise ni pod razno....
Dakle, umesto da lepo naprave word dokument koji moze fino da se edituje
a uz to je i jedno 5 puta manji od pdf fajla., oni naprave j.beni pdf
formular.
Pa ti razmisljaj kako da ga ispunis... ciljaj pa stampaj i ostale genijalne
metode.

Dakle, PDF moze biti zgodan za citanje knjiga, uputstava za razni hardver
ili
slicno, ali je u sustini sve to resivo i na druge nacine zbog cega je IMHO
prilicno beskoristan.
Staviti text u pdf po meni je cista glupost. To je kao kada bi pisao tekst
u,
recimo, word-u, od recimo 100KB. Onda napravio screenshotove svih stranica
dokumenata, i nanizao ih u niz .bmp slika jedno ispod druge od 1MB.
Fucking useless.

> Uzgred, lichno i personalno se zgrazhavam kad mi neko poshalje mail sa
> .doc attachmentom.

Pa dobro.

> Pogotovu ako je u njemu slika (to sam se odushevio, izvesna neuka dijeva
> mi je slala desktop screenshot u .doc-u)

Ovo je vec tragicno, slazem se. Ali opet, screenshot u word-u je jedan od
(nesrecnijih) resenja problema kako snimiti screenshot. To je dokaz da
devojka razmislja, iako ne zna sa racunarom bas najbolje. :)

-Vik