On 5/2/06, +goThic+ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Plaintext za predsednika!
> Anyway, sta je to toliko dobro kod pdf?
> Osim sto moze embed pics...

Mozes da embedujes fontove i razna druga formatiranja texta. Ako citas
tekst sa ekrana, znaces to da cenis. Plaintext je dobar za  readme-ove
i sitnice, ali za bilo kakvo opseznije citanje je naporan do bola.

> Lose strane? Editori? Gde su? Postoje li vise od jednog!?
> (za html, plaintext i doc ih nalazim cak i kad mi ne trebaju)

Svaki normalan program moze da snimi u PDF. Ili ako imas printer
drajver, svako moze da stampa u pdf. PDF je uglavnom oblik za
distribuciju finalnog dokumenta, tako da ga neces menjati, zato ti
editor i ne treba. A svaki drugi program moze da ga, kao sto rekoh,
generise...

> Viewers? Sto je najgore, za TC doc viewer plugin mi ne treba
> instaliran Word, a za pdf viewer plugin mi treba acrobat reader...
> (ok, to je mozda vise do autora plugina, al opet...)

Imam ja neki viewer za TC koji ima svoj engine ali je sranje.
Zato Foxit, iako nije viewer za TC, radi posao vise nego dobro...
Mozda bi mogao da se nabudzi da radi i kao plugin za TC.