uuuuuuu jeboteeeee...sorrryyy :)))))))))) nije trebalo nikoga da iznervira...nego ....ma necu da objasnjavam ...bas mi je zao ako se neko iznervirao... evo svecano se izvinjavam...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Evo, ja poklanjam novac onima koji mi ciste klozet.

Za svako pojedeno govno dobijate dinar. Nije potrebno nista raditi,
samo jesti govna koja se tamo zateknu. Ja imam uvid u kolicinu i znacu
koliko ste pojeli.

Tetka jednog dobrog prijatelja, teta-Particija, koja radi kao
baba-sera, mi je rekla da je tako zaradila preko 112 dinara i 50 para
(onih 50 para je dobila za proliv).

AUPICKUMATERINU DOSTA VISHE SA OVIM GLUPIM SPAMOM!!!!!!!

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *

Love cheap thrills? Enjoy PC-to-Phone calls to 30+ countries for just 2ยข/min with Yahoo! Messenger with Voice.

YAHOO! GROUPS LINKS

Одговори путем е-поште