On 4/14/06, Vik <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Jedino sto me vise nervira od ovakvih gluposti jeste kada neko ovako
> reaguje na te gluposti.

Chuj, ovo je vec deseti put u zadnjih nedelju dana da dobijam takav
(taj-isti) spam od ljudi koje ne znam, a to cak nisu spambotovi, nego
pravi ljudi koji prosledjuju to sranje.
Principijelno sam protiv zatrpavanja interneta i mog mailboxa tim
sranjima, a ko takve stvari forwarduje ocigledno nema 2 grama mozga da
zakljuci da je to glupost, ili to radi namerno.

Isto tako ne podnosim bilo kakvu vrstu forwarding spama, tj.
chainlettera, ali ima onih koji neki iz sujeverja ili zabave ili
gluposti, salju dalje. Ovo je gore od toga. Mislim, ako bih ja poslao
onaj moj govnarski mail, da li bi i ti forwardovali i iz kojih
pobuda???

I dosta mi je bilo finih odgovora. Jednom prilikom sam slao detaljno
objasnjenje zasto da ne rade to sto rade, kad su mi poslali spam tipa
"forwarduj ovo da yahoo ne bi prestao sa radom". Sad, kad dobijem
takav neki spam, samo oteram u picku materinu onog ko je poslao, i ako
je sa nekog domaceg provajdera, pripretim ako se jos jednom to ponovi
prijavicu ih za zloupotrebu. Sto sam jednom i uradio, cini mi se da su
reagovali, mislim da je neki nesrecnik ostao bez naloga }:-)) ali- sam
je kriv.

p.s. a ono sto me najvishe nervira kod tog spama je ekstremno glup
sadrzaj i retardirana konstrukcija recenice. garant je onaj ko je to
pisao bio nepismen, ali se vadio na to da je prevodio sa nemackog (a
Nemci su nepismeni, ili je nemacki neprevodiv, sta li ?)