haha :) da...evo sadrzaja:
Ja sam se izvinila a ti nastavljas...Slazem se da je trebalo da napisem na pocetku maila a nisam(i zazalih)zato sto je motiv za to bilo jedno malo "istrazivanje"...:)Hvala sto si mi pruzio kvalitetan materijal...;)I da...
Ne znam te,ne znas me i prekini sa prozivanjem i vredjanjem(tipa"nemaju 2 grama mozga","skoci pod kola..","povinujes se volji vecine...")

peace...i hvala...

Robert Osswald <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
OVo je verovatno trebalo da ima i neki sadrzaj u sebi... :-))