> Chuj, ovo je vec deseti put u zadnjih nedelju dana da dobijam takav
> (taj-isti) spam od ljudi koje ne znam, a to cak nisu spambotovi, nego
> pravi ljudi koji prosledjuju to sranje.
> Principijelno sam protiv zatrpavanja interneta i mog mailboxa tim
> sranjima, a ko takve stvari forwarduje ocigledno nema 2 grama mozga da
> zakljuci da je to glupost, ili to radi namerno.
>
> Isto tako ne podnosim bilo kakvu vrstu forwarding spama, tj.
> chainlettera, ali ima onih koji neki iz sujeverja ili zabave ili
> gluposti, salju dalje. Ovo je gore od toga. Mislim, ako bih ja poslao
> [...]

Ono, RO, get a life!
Nije ni prvi ni posledji spam koji si dobio, a to shto izzhivchanish i
protestvujesh za svako sranje koje ti stigne u mailbox nece ni malo
smanjiti kolichinu nezheljenog sranja u inboxu...
Ako te smara da selektujesh i stisnesh delete, kako te onda ne smara
danapishesh jebeni mail kojim ne postizhesh nishta.

A dobro znash da ljudi ovakve stvari fwduju iz chistog neznanja a ne
pakosti, tako da napushavanje nije OK!

--
AntA the hrishcanski branitelj maloumnih spamera
|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |