On 4/16/06, +goThic+ <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> (for Ripley)
>

> Btw, zasto nema?
> To od skora, ili?
> Privremeno, ili?

erm, ja te stvari povremeno brishem (komplet), a uglavnom ih ne cuvam,
tako da tog nikad u stvari i nema mnogo... koji ce mi, pun je net
toga...
A i tako imam vecu motivaciju da konacno postanem producent :-)) Treba
celiciti karakter ;-)

p.s. OPET, opet dodjosmo do iste teme... Ko je sad pocheo???

--
* Robert Osswald * [EMAIL PROTECTED] *