Mozda vec znate za ovo...

"ABONOS je jedan od retkih bendova koji je dobio priliku da ucestvuje
na velikom takmicenju (Metal band contest) u Americi za najbolji
novi metal bend, u organizaciji sajta WWW.SICKMETAL.COM i magazina
REVOLVER. Nagrada je ogromna: snimanje albuma, ugovor za izdanje,
snimanje spota, nastup u Mineapolisu (SAD), promocija u svetskim
medijima...takoreci svetski uspeh i proboj srpskog benda u svet, a
samim tim i i prilika da bend promovise svoju zemlju u svetu i da
siri uticaj svog kulturoloskog nasledja kroz svoju muziku. Svakih
mesec dana su nekoliko novih bendova u igri i onaj sa najvecim
brojem glasova prolazi u finale. ABONOS je trenutno, u maju, kao
jedan od bendova za koji moze da se glasa. Moze se glasati jednom
dnevno. "
ABONOS stranica na sajtu konkursa se nalazi ovde:
www.sickmetal.com/module-htmlpages-display-pid-2-bandid-250.phtml

Mislim da znam kako ce neki od vas reagovati...Ali who cares?;)
Nebitno da li slusate Abonos,ili ne...Najbitnije je da im pruzimo
podrsku...Ipak su oni nasi,zar ne...;) ;)

Metal Pop rock