Milos Sebalj wrote:
> Da, stvarno! Nije bitno shto samo od nepopijenog piva i neodlaska u Dangubu,
> Kuglash, Voodoo i slichna mesta, ushtekam mesechno oko 1500 dinara! Mnogo mi
> je jeftinije da se proshetam po Keju a podjednako je dobar provod ako imash
> dobro drushtvo! Pare apsolutno nisu potrebne!

E, ne banalizuj! Nisam rekao da postoji ishta loshe u low-cost open-air
blejama, naprotiv. Al' ako je shtekanje jedini razlog da ne idesh sa
ekipom negde, onda mi se chini da novac igra preveliku ulogu u tvom
zhivotu. Mislim, tvoj je zhivot - zhivi ga kako hocesh! Al' ako vec
imash novac i potroshicesh ga u svakom sluchaju, ne vidim zashto bleja
sa ekipom ima manju vrednost od opipljive robe (diskovi il' shtavec)...

|    Jabber2:[EMAIL PROTECTED]   |   AIM:antatj   |   Y!:m_anta   |
|      MSN:[EMAIL PROTECTED]      |      visit www.bjesovi.com     |

Metal Pop rock